Sunday, March 18, 2012

ANAK-KU RAZALI

tdi aku, ngan pak sedara aku, Adza Edie Izwan (pokcik) classmate universiti pokcik, Mohd Hanifah (Anip) n aku belakon shortfilm. kalau dulu kite tgk ANAK-KU SAZALI, nnt ade shortfilm ANAK-KU RAZALI. pokcik panggil aku belakon jd budak tgh tido kat sofa je. dulu pon pelakon xtra jgak dlm filem raya arahan pak aku, 'AidilFitri Di Bulan Sya'ban' mase ending. pokcik jd Razali, abg Anip jd bapak n aku jd, budak or tuan rumah.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429111_3246182667260_1047692239_3173664_1019754452_n.jpg 
 abg Anip (kiri), Pokcik dan aku

td aku belakon x busuk la, tp hancorr adelah haha. nantikan Anak-ku Razali. x keluaq TV lah. shortfilm only available in youtube only. this shortfilm is only 3 minutes. layan dulu shortfilem sebelom anakku razali dilakonkan, iaitu, Masak Ke? pokcik sorang je yg belakon.


1 comment:

ali said...

aku akan tunggu.. :)