Saturday, March 10, 2012

Jemputan Ke DiGi WWWOW Reunion 2012

semua pemenang, finalist dan semua yang terlibat dlm DiGi WWWOW Award 2011 termasuk aku dapat jemputan dari DiGi di yahoo mail utk hadirkan diri ke DiGi WWWOW Reunion 2012!!


dulu aku masuk category fave under 15 award tahun lpas. nama blog asal tahun lpas aku dh lupe. dapatt ranking no 1 sekejap je pastu makin menurun sbab malas nak vote utk diri sndiri hahaha. mak aku, MAK DARA penah masok WWWOW jgak. die masok category Top Kay Poh Award dan dapat masok dlm top-6. tp sayang. mak dpt no 2. x sabo nye nak begerak ke Shah Alam 24hb ni. Shah Alam, PEACE YO!

2 comments:

ali said...

blog bicara mak dara, mak kau ? serius ? aku dapat masuk 6 finalis dalam uder 15. huhu. kau pon join eh ??

http://alibasyir.blogspot.com/2012/03/jemputan-ke-digi-wwwow-awards-2012.html

Adza Danial Haiqal said...

yup. mak dara tu my mother. n aku pon join skali